יאניס: ''היה לנו משחק טוב, צריך לשמור על המומנטום''יורוליג: ריאל מדריד ניצחה את ברצלונה, מילאנו נעצרהאנגליה עלתה עם 0:7 על מונטנגרו, קיין השתווה לזהבימכבי ת''א שברה שיא שלשות ב-83:11 אצל באסקוניהגמר הסבב: פדרר ניצח את דג'וקוביץ' ועלה לחצי הגמרהמצב השפיע? רק 0:0 לנבחרת הצעירה מול מונטנגרוניצחון שני למכבי חיפה, 83:95 על הפועל גלבוע/גלילברמה אחרת: נבחרת הנשים הובסה 77:40 ע''י שבדיההרצוג ימשיך במערך של 3 בלמים, סבע תורגל בהרכבהושג סיכום: בני יהודה תישאר בבלומפילד בשנים הבאות
לי קורזיץ, לינוי אשרם ואלכס שטילוב (עמית שיסל)

הושק מיזם חדשני למיתוג הספורטאים האולימפיים

רביעי | | 13:16    מאת אדי חליאבין

לינוי אשרם, אלכס שטילוב, לי קורזיץ, יעקב טומרקין וחנה קנייזבה מיננקו השיקו מיזם ראשון מסוגו - בשיתוף חברת Business Grow - במסגרתו יימכרו מוצרים שלהם דרך חנויות אישיות באינטרנט

הוועד האולימפי השיק היום (רביעי) מיזם חדשני וראשון בישראל, בשיתוף חברת Business Grow, העוסק במיתוג הספורטאים האולימפיים. המיזם הוקם בהשקעה של כמיליון שקלים, כאשר בתור התחלה ייפתחו חמש חנויות לחמישה ספורטאים: המתעמלת האמנותית לינוי אשרם, מתעמל המכשירים אלכס שטילוב, הגולשת לשעבר לי קורזיץ, השחיין יעקב טומרקין והאתלטית חנה קנייזבה מיננקו. עלויות המוצרים ינועו בין 49 ל-149 ש"ח.

לי קורזיץ, גילי לוסטיג, קובי חדד, לינוי אשרם ואלכס שטילוב (הוועד האולימפי)
המתעמלת האומנותית לינוי אשרם אמרה: "אני שמחה להיות בחמישייה הפותחת של הפרויקט הזה. אני עדיין ספורטאית צעירה שבונה את הקריירה שלה, אבל אני רואה איך ספורטאים בעולם ממנפים את עצמם עם המותגים שלהם ופה ניתנת לי ההזדמנות". מתעמל המכשירים אלכס שטילוב הוסיף: "זה פרויקט חשוב. בזמן הקרוב הספורטאים האולימפיים יהפכו לכוכבי על וגיבורי על לא פחות מהסלבס. בחרתי את המוצרים שקרובים לליבי, כמו מגיני זיעה כי אני רואה שכל הילדים בהתעמלות משתמשים בזה. אז למה שלא יהיה מוצר איכותי שאני בחרתי עם הלוגו שלי?".

הגולשת לשעבר לי קורזיץ סיכמה: "אני פרשתי מספורט תחרותי אחרי אליפות העולם הרביעית בה זכיתי ולכן זו זכות בשבילי להיות חלק מהפרויקט הזה. אני שמחה שעדיין מחבקים אותי ונותנים לי יכולת לכלכל את עצמי בכבוד גם אחרי הקריירה, אני מודה על זה. זו הזדמנות לחבר אנשים לעולם שלי וחשיפה גדולה לכל העולם. הייתי רוצה שהילדים שלי יעריצו ספורטאים".

כך זה ייראה (יח''צ)
קובי חדד, מנכ"ל Business Grow, אמר באירוע: "אחד מתוך כל שני אנשים צופה במשחקים האולימפיים ונשאל באמת למה. ספורט הוא הדבר המחבר בין כל השכבות הסוציו אקונומיות. הוא משלב רגשות של שמחה, עצב והתרגשות. כולנו גאים כשספורטאי שלנו זוכה במדליה. אנחנו, קהל האוהדים, רחוק מכדי להשיג מדליה אולימפית, אנו לומדים בעזרת הספורטאים מהי נחישות ודבקות במטרה. זה מלווה אותנו ביום יום שלנו. יש כאן סיפורי סינדרלה, אנדרדוג וניצחונות. הספורטאים חייבים מיתוג כדי להצליח, בטח שהקריירה מאוד קצרה".

חדד הוסיף ואמר: "ספורטאים, בשונה מסלבס או מוסיקאים לא מוכנים אף פעם לרגעי התהילה. הם לא מודעים לקידום שלהם במדיות הדיגיטליות. אנחנו עובדים על הפרויקט הזה כבר שנה וחצי. יש כאן גם עניין יזמות. זה שם המשחק לדעת להמציא את עצמך כל פעם מחדש, כמו סרינה וויליאמס. היא מינפה את הכוח שלה והמותג שלה כך שיהיה רלוונטי גם לאחר הפרישה. החנות האינטרנטית האישית תיצור הזדמנויות עסקיות רבות. ננגיש להם את הכלים הדיגיטליים הדרושים, ההתמחות שלנו. השירותים האלה מאפשרים צמיחה".

כך זה ייראה (יח''צ)
מנכ"ל הוועד האולימפי, גילי לוסטיג, אמר: "אנחנו יודעים שהרבה סלבס ופליטי ריאליטי מהווים דמויות לחיקוי אבל גם הספורטאים הם כאלה, דמויות מופת שמהוות השראה לדור הצעיר. הפרויקט הזה של הקמת חנות אינטרנט אישית לספורטאים מובילים שימכרו את המוצרים שלהם, נעשה עם הרגשת שליחות מצד היזמים. הם רואים עין בעין את זה שספורטאים השקעה לטווח ארוך, התמודדות עם לחץ ומשברים והצטיינות בלתי מתפשרת".

נגישות